مشاور فروش مربی فروش منتور فروش کوچ فروش مدرس فروش ( با تجربه حرفه ای)

از کسی مشاوره فروش بگیرید که کف بازار بوده خاک بازار خورده چندین کتاب دارند علمی کار کرده اند و تجربه عملیاتی دارند

مشاور فروش مربی فروش منتور فروش کوچ فروش مدرس فروش ( با تجربه حرفه ای)

از کسی مشاوره فروش بگیرید که کف بازار بوده خاک بازار خورده چندین کتاب دارند علمی کار کرده اند و تجربه عملیاتی دارند

از کسی مشاوره فروش بگیرید که کف بازار بوده خاک بازار خورده چندین کتاب دارند علمی کار کرده اند و تجربه عملیاتی دارند
همراه ما باشید
پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی
بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM
آموزش فروش برای کارشناسان فروش، کارکنان فروش
مشاوره فروش حرفه‌ای، آموزش مدیریت فروش حرفه‌ای (مدیریت فروش داخلی ، مدیریت فروش بین‌المللی) Professional Sales
مشاوره بازاریابی، آموزش مدیریت بازاریابی حوزه کالا و خدمات Marketing
مشاوره بازاریابی تحت وب، شبکه‌های اجتماعی E-Marketin
اجرای جشنواره های فروش
استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان
آموزش بازاریابی حرفه‌ای Professional Marketing
آموزش فروش حرفه ای Professional Selling
مشاوره در زمینه ی استقرار مرکز خرید و هایپرمارکت (چیدمان فروش، مهندسی فروش و ….)
مشاوره تعیین شاخص‌های کلیدی عملکردی PI, KRI, KPI شاخص‌های عملکردی فردی و سازمانی
مشاوره در زمینه ی استقرار سیستم ارزیابی عملکرد به شکل علمی، حرفه ای و پیشرفته بر اساس متدهای روز دنیا

خدمات مشاور و مدرس فروش علی خوبه khooyeh.com
• مشاور و مدرس فروش جهت عارضه یابی ۳۶۰ درجه واحد بازاریابی و فروش analyses 360 sales

• مشاور و مدرس فروش برای ارایه برنامه های استراتژیک فروش و بازاریابی

• مشاور و مدرس فروش برای بهبود شاخص های کلیدی عملکرد واحد فروش و بازاریابی KPI

• مشاور و مدرس فروش جهت مدیریت سیستم های انگیزه بخشی به پرسنل فروش و بازاریابی

• مشاور و مدرس فروش برای تدوین آیین نامه های اجرایی مانند آیین نامه پورسانت و حقوق دستمزد وصول مطالبات و مشتری مداری و CRM

• مشاور و مدرس فروش در راستای افزایش فروش و بهبود عملکرد فروش sales boost consulting

• استقرار مشاور و مدرس فروش در سازمان و شرکت شما برای نظارت همیشگی به عملکرد سازمان شما

• مشاور و مدرس فروش جهت تهیه برنامه فروش sales plan ، هدفگذاری فروش targeting sales و …

• مشاور و مدرس فروش جهت استقرار واحد مهندسی فروش اجرایی و کاربردی در شرکت sales engineering system

• مشاور و مدرس فروش جهت ارایه راهکاری نوین ومدرن فروشmodern sales consulting

بایگانی
طبقه بندی موضوعی

ویژگی های یک مشاور خوب

حنا احمدی | شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰ ق.ظ
برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
 

ویژگی های یک مشاور خوب

 

ویژگی های یک مشاور خوب

3

 

یک مشاور بازاریابی برای اجرای یک مشاوره ی صحیح چند تا اصل باید رعایت کنه :

۱٫بدترین کار تو مشاوره این که بدون اینکه از احساسات و تفکرات مراجع اگاهی داشته باشیم شروع به صحبت و رهنمود دادن کنیم یا به عبارتی مشاور بازاریابی شروع کننده ی صحبت باشه بنابراین مشاور بازاریابی خوب همیشه اول شنونده ی خوب

۲٫یک مشاور بازاریابی خوب آمادگی شنیدن هر مشکلی رو داره چون ما مردم ایران تا کاسه ی صبرمون لبریز نشه بفکر مشکل بازار نمی افتیم

۳٫یک مشاور بازاریابی خوب امادگی پذیرش هر فردی با هر نژاد و قومیتی رو داره مشاور بازاریابی خوب مراجع طرد نمی کنه چون معمولا مشاور بازاریابی یکی از آخرین پناهگاه های مراجع که اگه طرد بشه مشکلات زیادی ببار میاره

۴٫یک مشاور بازاریابی خوب ضمن آگاهی به تمام رویکردهای مشاوره ای برای مشکل بازاراز رویکرد التقاطی استفاده میکنه

۵٫مشاور بازاریابی خوب آگاه که مشکل بازار یک خیابان دو طرفست بین مراجع و مشاور بازاریابی برای همین اگر مراجع انگیزه ی هیچ کاری رو نداره اول رو مسائل انگیزشی او کار میکنه

۶٫مشاور بازاریابی باید از خواست اصلی مراجع برای مشکل بازار آگاه باشه و توی اون راستا قدم برداره

۷٫مشاور بازاریابی باید بتونه یک رابطه ی حسنه و تئام با اعتماد ایجاد کنه تا مراجع بدون هیچ اضطرابی مشکلاش بتونه راحت بگه

۸٫یک مشاور بازاریابی خوب دانش دایره المعارفی داره از فلسفه جامعه شناسی روانشناسی گرفته تا ادبیات و…چون بعضی وقت ها توی جلسه ی مشکل بازار این بحث ها مطرح میشه

۹٫مشاور بازاریابی خوب توان تشخیص افکار مخرب و داره و با اعتماد به نفس باید سعی در ازبین بردن اون ها کنه

۱۰ مشاور بازاریابی نباید مراجع به خودش وابسته کنه به شکلی که دیگه نتونه استقلال بدست بیاره برا همین وقتی مراجع از مشاور بازاریابی تعریف میکنه باید بگیم درست که من کمک کردم ولی این شما بودی که مشکل حل کردی

۱۱ مشاور بازاریابی خوب هیچ سوالی از روی کنجکاوی نباید بپرسه چون اگه بپرسه مراجع احساس میکنه مشاور بازاریابی کارش خوب بلد نیست

۱۲ مشاور بازاریابی خوب باید توی خیلی حوزه ها خودش وارد بشه تا بتونه بهتر مراجع هایی که توی اون حوزه های خاص مشکل دارن رو درک کنه

۱۵ مشاور بازاریابی خوب به مسائل جنبه ی ارزشی نمی ده و خوب بد براش معنی نداره

درباره مشاور فروش و بازاریابی

 
علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی